tisdag 4 oktober 2011

Lite blandat.......

Här kommer 2 kort jag gjort med stämplar jag haft liggande.
Försöker utmana mig själv genom att använda bilder
 som vi redan har färglagt.



Typsnittet hater TYPEWRITER och finns att ladda ner gratis HÄR
Där finns många gratisfonter att leka med. KUL!!!!!



Detta kortet fick en annan form.
 Då bilden är avlång tyckte jag att det skulle passa med en oval form.
Även här har jag använt TYPWRITER.

Sist men inte minst.....




En liten cabelbox dekorerad med en egen-gjord
pärlcharms. Inspirationen till charmen hittade jag HÄR
Visst är de härliga!!




Tyckte att pappret var så dekorativa i sig att de inte behövdes så mycket annat.
En liten sidenbandsrosett på sidorna fick avsluta det hela

Detta var allt för denna gång!
Ha det bra!
PYSSELTOKARNA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar